Ascultă Radio România Iași Live

Cântăreţul britanic Colin Vearncombe (Black) a decedat la vârsta de 53 de ani

Publicat de Gabriela Rotaru, 27 ianuarie 2016, 07:53

Cântăreţul britanic Black, al cărui show programat pe 4 martie, la Bucureşti, a fost amânat după ce artistul a fost implicat într-un grav accident de maşină, a decedat, ieri, la vârsta de 53 de ani, potrivit independent.co.uk.

Decesul lui Colin Vearncombe, al cărui nume de scenă era Black, a fost anunţat pe pagina de Facebook a artistului.

Black a fost implicat într-un accident de maşină, la 11 ianuarie, în Irlanda. Dupa accident, Black a fost plasat de medici în comă indusă, starea sa fiind critică, fapt pentru care show-ul său, programat la 4 martie, la Bucureşti, a fost amânat, după cum au informat organizatorii concertului său din România, German Quality Entertainment.

Pe 22 ianuarie, starea sa de sănătate s-a înrăutăţit.

Cunoscut pentru piesa „Wonderful Life”, care a dominat topurile din Franta, Germania si Austria in 1987, britanicul Colin Vearncombe s-a nascut in Liverpool, pe 26 mai 1962. El si-a inceput activitatea muzicala in 1981, lansand 14 albume de studio si mai multe materiale live in peste trei decenii de activitate, dar a publicat si doua colectii de poezii, „I Am Not The Same Person” si „Walk the Dottet Line”.

Noul album, „Blind Faith”, a fost lansat pe 13 aprilie 2015, fiind urmat de un turneu in Europa.

[youtube height=”HEIGHT” width=”WIDTH”]https://www.youtube.com/watch?v=9ytzQRwWeSY[/youtube]

(radioiasi/ hotnews.ro/ FOTO/VIDEO youtube.com)

Etichete:
#StareaEducației (INTERVIU) Cristina Timofte, directorul Centrului Județean de Excelență Iași: „Performanța nu e o întâmplare, ci un efort colectiv constant.”
Life luni, 15 septembrie 2025, 08:57

#StareaEducației (INTERVIU) Cristina Timofte, directorul Centrului Județean de Excelență Iași: „Performanța nu e o întâmplare, ci un efort colectiv constant.”

         Județul Iași se remarcă, an de an, prin rezultate deosebite pe care elevii le obțin la competițiile școlare naționale și...

#StareaEducației (INTERVIU) Cristina Timofte, directorul Centrului Județean de Excelență Iași: „Performanța nu e o întâmplare, ci un efort colectiv constant.”
#StareaEducației: (INTERVIU) „Cititul nu este pedeapsă, este bucurie” – Profesoara Mona Coțofan, despre magia lecturii de pe ”Dealul cu Povești”, de la Horlești, festival de lectură pentru copii și adolescenți
Life vineri, 12 septembrie 2025, 11:17

#StareaEducației: (INTERVIU) „Cititul nu este pedeapsă, este bucurie” – Profesoara Mona Coțofan, despre magia lecturii de pe ”Dealul cu Povești”, de la Horlești, festival de lectură pentru copii și adolescenți

Pe 13 septembrie, La Stâna Omușoru, în satul Horlești, comuna Rediu din județul Iași, va avea loc o nouă ediție a festivalului ”Dealul cu...

#StareaEducației: (INTERVIU) „Cititul nu este pedeapsă, este bucurie” – Profesoara Mona Coțofan, despre magia lecturii de pe ”Dealul cu Povești”, de la Horlești, festival de lectură pentru copii și adolescenți
#StareaEducației (REPORTAJ) Protest tăcut la Școala Gimnazială „Ion Creangă” din Iași. Anul școlar a început fără festivități, dar profesorii au intrat la ore, în ciuda nemulțumirilor
Life vineri, 12 septembrie 2025, 08:30

#StareaEducației (REPORTAJ) Protest tăcut la Școala Gimnazială „Ion Creangă” din Iași. Anul școlar a început fără festivități, dar profesorii au intrat la ore, în ciuda nemulțumirilor

Anul școlar 2025-2026 a început diferit pentru elevii și profesorii de la Școala Gimnazială „Ion Creangă” din Iași, fără festivități...

#StareaEducației (REPORTAJ) Protest tăcut la Școala Gimnazială „Ion Creangă” din Iași. Anul școlar a început fără festivități, dar profesorii au intrat la ore, în ciuda nemulțumirilor
#StareaEducației: Laviniu Lăcustă, liderul USLIP Iași: ”55% dintre profesorii ieșeni au optat și pentru boicotarea actului de predare. Nu putem, însă, să știm, efectiv și ceea ce s-a întâmplat sau ce se întâmplă la orele respective.”
Life joi, 11 septembrie 2025, 20:12

#StareaEducației: Laviniu Lăcustă, liderul USLIP Iași: ”55% dintre profesorii ieșeni au optat și pentru boicotarea actului de predare. Nu putem, însă, să știm, efectiv și ceea ce s-a întâmplat sau ce se întâmplă la orele respective.”

Înainte de începerea anului școlar 2025–2026, sindicatele din educație au transmis în școli un set de instrucțiuni privind declanșarea unui...

#StareaEducației: Laviniu Lăcustă, liderul USLIP Iași: ”55% dintre profesorii ieșeni au optat și pentru boicotarea actului de predare. Nu putem, însă, să știm, efectiv și ceea ce s-a întâmplat sau ce se întâmplă la orele respective.”
Life joi, 11 septembrie 2025, 14:05

#StareaEducației (INTERVIU) Ministrul Daniel David: ”Și eu sunt nemulțumit, dar haideți să vedem cum încercăm să construim pe această nemulțumire. Putem începe să regândim și să ameliorăm unele din aceste măsuri de austeritate, cu anul școlar viitor sau chiar cu începutul de an.”

Noul an școlar a început într-un climat tensionat, marcat de incertitudini și nemulțumiri venite din partea sindicatelor din educație....

#StareaEducației (INTERVIU) Ministrul Daniel David: ”Și eu sunt nemulțumit, dar haideți să vedem cum încercăm să construim pe această nemulțumire. Putem începe să regândim și să ameliorăm unele din aceste măsuri de austeritate, cu anul școlar viitor sau chiar cu începutul de an.”
Life vineri, 5 septembrie 2025, 09:00

#StareaEducației (INTERVIU) Andra Pintican, inițiatoarea proiectului ”Școala de HR”: ”Lansăm în luna octombrie primul manual de Educație a muncii. Dacă tinerii vor continua să aleagă meseriile conform curentului și nu potrivit talentului și inteligenței lor native, peste 30-40 de ani, în birouri, se vor trezi în epuizare profesională și își vor da seama că au construit o viață care nu le aparține.”

Tinerii de astăzi se confruntă cu o piață a muncii într-o continuă schimbare marcată de automatizare, instabilitate economică și cerințe...

#StareaEducației (INTERVIU) Andra Pintican, inițiatoarea proiectului ”Școala de HR”: ”Lansăm în luna octombrie primul manual de Educație a muncii. Dacă tinerii vor continua să aleagă meseriile conform curentului și nu potrivit talentului și inteligenței lor native, peste 30-40 de ani, în birouri, se vor trezi în epuizare profesională și își vor da seama că au construit o viață care nu le aparține.”
Life marți, 2 septembrie 2025, 14:35

#InfoEconomic: Marius Alexa, om de afaceri: „firul roșu al măsurilor fiscale este acela de a închide portițele prin care se dau anumite tunuri financiare; este o strângere a curelei în sensul de a face din ce în ce mai dificile manifestările comportamentul neetic al celor care încearcă să se îmbogățească prin evaziunea fiscală de dimensiuni mari”

Vară și început de toamnă încărcate cu măsuri ce au efecte și asupra mediului privat pentru firme. Chiar aseară, în Parlament, a fost...

#InfoEconomic: Marius Alexa, om de afaceri: „firul roșu al măsurilor fiscale este acela de a închide portițele prin care se dau anumite tunuri financiare; este o strângere a curelei în sensul de a face din ce în ce mai dificile manifestările comportamentul neetic al celor care încearcă să se îmbogățească prin evaziunea fiscală de dimensiuni mari”
Life vineri, 29 august 2025, 09:00

#StareaEducației (INTERVIU) Antoaneta Luchian, profesor MERITO: ”Despre creșterea normei didactice erau discuții de mai mult timp. Ce ne-a deranjat a fost faptul că au fost luate măsuri în momentul desfășurării unui calendar de mobilitate și înaintea unei schimbări curriculare.” /Liliana Olărașu, profesor MERITO: ”Aceste măsuri ar trebui să fie personalizate, să țină cont de realitatea din fiecare școală.”

Suntem în ultima săptămână de vară, final de vacanță pentru elevi și preșcolari și privim cu emoție spre un nou început. Lunile care au...

#StareaEducației (INTERVIU) Antoaneta Luchian, profesor MERITO: ”Despre creșterea normei didactice erau discuții de mai mult timp. Ce ne-a deranjat a fost faptul că au fost luate măsuri în momentul desfășurării unui calendar de mobilitate și înaintea unei schimbări curriculare.” /Liliana Olărașu, profesor MERITO: ”Aceste măsuri ar trebui să fie personalizate, să țină cont de realitatea din fiecare școală.”