Black Friday 2014. Ofertele Altex, DOMO, Flanco, SensoDays şi evoMAG || Listă magazine cu oferte de Black Friday 2014
Publicat de Lucian Bălănuţă, 20 noiembrie 2014, 18:18
BLACK FRIDAY este ziua în care o serie de magazine promit reduceri substanţiale. Black Friday 2014 va avea loc în România atât în ziua de 21 noiembrie, cât şi în 28 noiembrie.
Mai multe magazine promit oferte irezistibile, printre retailerii care participă la BLACK FRIDAY ROMÂNIA numărându-se eMAG, Flanco, Altex, Carrefour, Domo, Mobexpert, Orange şi Vodafone.
Lista magazinelor poate fi găsită aici.
Unele magazine mai mici vor începe să ofere discounturi mai devreme sau după 21 noiemrie, pentru a evita să intre în concurenţă directă cu cei mai mari jucători din piaţă.
Black Friday 2014. Aproape 30% dintre românii din mediul urban vor face sigur cumpărături cu ocazia Black Friday 2014, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare a pieţei iSense.Solutions. Principalele categorii de produse la care consumatorii îşi doresc promoţii de Black Friday pentru a le achiziţiona sunt electrocasnicele (28% dintre respondenţi), telefoanele mobile (18%), televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălţăminte (12%) şi laptopurile/notebook-urile (10%).
Conform studiului, vor achiziţiona produse de Black Friday 2014 în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (38%), precum şi consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%). De asemenea, femeile par mai indecise în ceea ce priveşte cumpărăturile de Black Friday – 59% dintre acestea (faţă de 49% dintre bărbaţi) au afirmat că nu ştiu sigur dacă vor face cumpărături.
Bărbaţii au fost mai receptivi la Black Friday şi în 2013. Atunci, aproximativ 17% dintre bărbaţi au afirmat că vor face „cu siguranţă” cumpărături, în timp ce 10% dintre femei spuneau acelaşi lucru, potrivit unui studiu realizat la momentul respectiv de Daedalus Millward Brown.
Numărul tranzacţiilor procesate online cu cardul de Black Friday 2014 va creşte cu peste 50% faţă de media anuală, iar suma medie procesată online cu cardul pentru cumpărăturile online din „Vinerea Neagră” se va dubla, potrivit estimărilor NETOPIA mobilPay, unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online cu cardul din România şi liderul pieţei locale de mobile payments.
evoMAG ne-a oferit o listă cu produse şi categorii care vor face parte din Black Friday:
1. Multifuncţional HP Deskjet InkAdvantage 3525 eAiO – reducere de 41%
2. Smartwatch-uri cu preţuri începând de la 299 lei
3. Produse de îngrijire personală de la 29 lei
4. Aparate foto compacte cu până la 43% reducere
5. Mauşi wireless de la 29 lei
6. Noul Touareg cu reducere de 4.000 de euro
În acest an, eMAG va vinde, de Black Friday, maşini în valoare de 2,5 milioane euro (mărci: Ford, BMW, Mercedes, Jeep, Jaguar, Fiat). De asemenea, va vinde anvelope de firmă la preţul de 199 lei bucata. „De Black Friday, vom vinde, printre altele, 10.000 de parfumuri (40 de branduri cunoscute) şi 20 de tone de mâncare pentru animale. eMAG va avea o surpriză mare pentru consumatori, foarte vizibilă pe site, începând cu ora 23.00. Ştim că oamenii se întâlnesc în familie şi îşi pun dorinţele pe hârtie, dorind să cumpere lucruri diverse. Dimineaţa, asociază dorinţele cu produsele eMAG. Procedeul de cumpărare este simplu: te loghezi, adaugi produsele în coş şi dai comanda cu un singur clic. În momentul acesta, sunt 24.950 de oameni pe site, de trei ori mai mulţi decât într-o zi normală. Dimineaţa vor fi 150.000-200.000 de oameni care intră pe site. O treime sunt de pe mobil sau tabletă şi eMAG a lucrat doi ani la varianta mobilă”, a declarat Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, la emisiunea ZF Live.
În ceea ce priveşte modalităţile de plată pe eMAG.ro, Stanciu se aşteaptă ca 80% dintre clienţi să plătească cash şi 20% online cu cardul. Site-ul eMAG foloseşte sute de servere şi poate suporta chiar şi 500.000 de utilizatori cu ocazia Black Friday 2014. Cât despre profit, el poate fi zero sau pe minus. „Noi câştigăm însă foarte mulţi clienţi noi. Din vânzările de Black Friday vom avea 100.000 clienţi noi. Fiecare are o valoare a clientului şi doi din o sută de clienţi fac o comandă. În prezent, eMAG are 1,5 milioane clienţi si de Black Friday, comanda medie este de 500 de lei (în non-sezon, comanda este de 550 lei)”, a mai spus Stanciu.
În acest an, eMAG va vinde, de Black Friday, maşini în valoare de 2,5 milioane euro (mărci: Ford, BMW, Mercedes, Jeep, Jaguar, Fiat). De asemenea, va vinde anvelope de firmă la preţul de 199 lei bucata. „De Black Friday, vom vinde, printre altele, 10.000 de parfumuri (40 de branduri cunoscute) şi 20 de tone de mâncare pentru animale. eMag va avea o surpriză mare pentru consumatori, foarte vizibilă pe site, începând cu ora 23.00. Ştim că oamenii se întâlnesc în familie şi îşi pun dorinţele pe hârtie, dorind să cumpere lucruri diverse. Dimineaţa, asociază dorinţele cu produsele eMag. Procedeul de cumpărare este simplu – te loghezi, adaugi produsele în coş şi dar comanda cu un singur clic. În momentul acesta, sunt 24.950 de oameni pe site, de trei ori mai mulţi decât într-o zi normală. Dimineaţa vor fi 150.000-200.000 de oameni care intră pe site. O treime sunt de pe mobil sau tabletă şi eMag a lucrat doi ani la varianta mobilă”, a declarat Iulian Stanciu, directorul executiv al eMAG, la emisiunea ZF Live.
(mediafax.ro/ FOTO adevarul.ro)