IAŞI: ATENȚIE! Depunerea cererii pentru act de identitate/viza reședință-DOAR prin PROGRAMARE ON-LINE
Publicat de Andreea Drilea, 18 mai 2020, 07:22
În vederea respectării măsurilor H.G. nr. 24 din 15.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control al infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2 activitatea de lucru cu publicul la Serviciul de evidență a persoanelor se va modifica din data de 18.05.2020.
Măsuri specifice pentru perioada 18-29.05.2020
– Extinderea programului de lucru cu publicul cu publicul (depuneri cereri/eliberări acte/casierie) după cum urmează: Luni, Marţi, Miercuri 8:30-16:00, Joi 10:30-18:30 şi Vineri 8:30-13:30.
– Depunerea cererii pentru actul de identitate/viza de reședință se face DOAR pe baza de programare on-line pe site ul www.dlep-iasi.ro
– Numărul birourilor destinate lucrului cu publicul a fost majorat la 9 – 7 birouri primiri și 2 eliberări documente.
– A fost înființat BIROUL nr. 7 – EXCLUSIV pentru depunerea cererilor pentru viza de reședință.
– În perioada 25.05 – 30.06.2020 stația mobilă se va deplasa în comunele arondate pentru preluarea solicitărilor persoanelor din mediul rural.
RECOMANDĂM cetățenilor din comunele arondate să nu facă programare online la sediul nostru, ci să aștepte prezența stației mobile in comună.
– Accesul în sediu se face prin intrarea principală în Iulius Mall și va fi permis numai la ora programată.
– Triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii.
– Recomandăm listarea cererii și completarea înainte de a veni la sediu.
– Recomandăm plata taxelor prin SMS sau on-line pe platforma ghiseul.ro – click aici
– Actele se prezintă în original și copie – nu există servicii fotocopiere în IULIUS MALL
– Audiențele se vor desfășura on-line, prin intermediul adresei de e-mail evp@dlep-iasi.ro
– În intervalul orar 12.00-12.20 și 14.20-14.40 activitatea în incinta serviciului va fi întreruptă pentru dezinfecție.
– Cererile persoanelor fizice și juridice pentru furnizarea unor date din Registrul național pentru evidența persoanelor (confirmarea domiciliului naterior, Programul Rabla, loc de veci, etc) se face electronic, la adresa de e-mail evp@dlep-iasi.ro.
În atenția primarilor din comunele arondate
În vederea sprijinirii locuitorilor comunelor arondate în perioada 25.05.2020 – 30.06.2020, asigurăm deplasarea echipei mobile din cadrul Serviciului de Evidență a Persoanelor(SEP) în vederea preluării cererilor pentru eliberarea actelor de identitate împreună cu documentele necesare precum și a imaginilor foto.
Prezența echipei mobile din cadrul SEP se face doar în baza solicitării scrise a instituției dumneavoastră.
În vederea desfășurării în condiții optime a activității, vă rugăm să asigurați măsurile de prevenire și control a răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 (purtarea măștii de protecție, asigurarea unei distanțe minime de 2 m între oricare două persoane apropiate, dezinfectarea frecventă a suprafețelor expuse, evitarea aglomerării de persoane, etc.)
Solicitările pot fi transmise prin e-mail evp@dlep-iasi.ro sau telefonic la nr. 0332.803.160.
(dlep-iasi.ro/FOTO radioiasi.ro)