Smartphone-ul este primul în topul device-urilor pe care românii le folosesc atunci când accesează platformele de recrutare(studiu)
Publicat de Andreea Drilea, 16 noiembrie 2021, 14:03
Smartphone-ul este primul în topul device-urilor pe care românii le folosesc atunci când accesează platformele de recrutare (46%), urmat de laptop/PC (54%), conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research şi Kubis, la solicitarea Undelucram.ro.
Studiul semnalează că peste jumătate dintre respondenţi (52%) şi-au căutat un loc de muncă în ultimul an, iar 45% dintre angajaţii din România vor joburi mai flexibile.
‘Aşadar, la aproape un an şi jumătate de la debutul pandemiei, candidaţii încep să pună accent pe satisfacţii non-materiale, respectiv flexibilitate, această caracteristică fiind menţionată de 45% dintre respondenţii acestui studiu’, se menţionează într-un comunicat remis, marţi, AGERPRES.
Jumătate dintre respondenţii acestui studiu au declarat că au intenţionat să-şi schimbe jobul şi 30% declară că încă frecventează platformele de recrutare de câteva ori pe săptămână. În ceea ce priveşte platformele de recrutare, una dintre măsurile observate de aplicanţi este că acestea s-au adaptat curentului actual de muncă în sistem hibrid şi au creat filtre de căutare în acest sens (33%).
De asemenea, platformele s-au îmbunătăţit şi pe partea de conţinut şi oferă informaţii mai detaliate cu privire la un anumit post deschis (25%) şi sunt mai user friendly (10%).
Kubis este o agenţie full service, digitally led cu peste 10 ani de prezenţă pe piaţa din România dar şi un birou deschis în Houston (US) încă din anul 2013.
Undelucram.ro este o comunitate online dedicată angajaţilor din România. Platforma conţine informaţii despre locuri de muncă, recenzii ale angajaţilor despre companii, informaţii despre salarii şi detalii despre cum se desfaşoară interviurile de angajare.
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piaţă full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development.
Studiul a fost realizat pe baza a 503 interviuri CAWI (colectare online), persoane active în câmpul muncii, eşantion reprezentativ la nivel naţional urban+rural, 18+, online users. Perioada de colectare a datelor este mai 2021. AGERPRES