Clienţii Hidroelectrica îşi vor primi facturile restante în cel mult două luni
Publicat de gabrielarotaru, 4 februarie 2023, 07:49
Clienţii Hidroelectrica îşi vor primi facturile restante în cel mult două luni.
Întârzierile au fost generate de introducerea unui nou sistem informatic, iar, dacă suma de plată va fi prea mare, oamenii vor putea să achite factura şi în rate.
Cererea pentru plata eşalonată a facturilor poate fi găsită foarte uşor pe site-ul companiei – a declarat, pentru Radio România Cluj, Borbely Karoly, membru al consiliului de supraveghere al Hidroelectrica. În acelaşi timp, el a dat asigurări că niciun client nu va rămâne deconectat.
Borbely Karoly: Anul trecut, politica companiei Hidrelectrica a fost de a extinde serviciile pe segmentul de consumatori casnici, ceea ce a generat, bineînţeles, un aflux foarte mare de clienţi. Paralel cu acest aflux de clienţi, dezvoltarea informatică ne-a pus un pic probleme, în sensul că trebuia schimbat tot sistemul. De acum doi ani am început această dezvoltare. Fiind companie de stat, toate procedurile trebuiau urmate, licitaţie şi aşa mai departe, iar implementarea etapelor acestui sistem informatic a durat mai mult decât ne-am aşteptat. După previziunile noastre, cam în două luni, de acum, vom ajunge la zi. S-a reuşit recuperarea primei jumătăţi din anul trecut, dar ritmul este extrem de accelerat, ceea ce ne va uşura foarte mult munca de acum încolo.
Totodată, conducerea Hidroelectrica a anunţat că, în perioada imediat următoare, va scoate la concurs 219 posturi, pentru a-şi consolida structura de personal. Acest lucru îi va permite să grăbească ritmul de investiţii şi să-şi consolideze relaţia cu clienţii. (Rador/ FOTO radioiasi.ro)