Jucăriile educative sunt în topul preferinţelor pentru cadouri
Publicat de Andreea Drilea, 29 mai 2015, 16:30
Jumătate dintre părinţii români cumpără cadouri pentru copii în fiecare lună, iar de 1 iunie 90% dintre părinţi urmează să cumpere un cadou copilului lor, cea mai mare căutare având-o jocurile educative, potrivit unui studiu al unui producător român de jucării remis, vineri, AGERPRES.
‘Cel mai important lucru pentru români atunci când aleg un cadou este utilitatea respectivului produs şi măsura în care acesta ajută la dezvoltarea copilului (83%). Faptul că românii caută să dezvolte aptitudinile copilului prin joacă este dovedit şi prin tipul de jucării pe care îl aleg: cea mai mare căutare o au jocurile educative, precum puzzle-uri, jocuri de modelat, pictat sau jocurile cu cifre şi cuvinte (60%), urmate de cele pentru exterior (46%) şi apoi clasicele pluşuri, păpuşi şi maşinuţe (30%)’, se arată în studiul Noriel.
Cristian Constantinescu, CEO Noriel, susţine că în ultimii ani procesul prin care se alege un cadou s-a schimbat.
‘Procesul prin care alegem un cadou s-a schimbat foarte mult în ultimii ani: suntem mai atenţi la brand, utilitatea produsului, calitate şi preţ. Astfel cei care cumpără o jucărie sau un cadou se informează înainte, îndeosebi părinţii, şi caută produse educative, care să dezvolte anumite aptitudini în funcţie de vârsta şi etapa de dezvoltare în care se află copilul’, a spus Constantinescu.
Compania Noriel a fost înfiinţată în 1993 de către soţii Mirela şi George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a început prin a produce jocurile ‘Nu te supăra, frate’, ‘Comoara lui Piticot’ sau ‘Păcălici’ în diverse secţii din Bucureşti, iar în 1999 a înfiinţat propriul centru de producţie în Prahova.
(Agerpres/FOTO edujoc.ro)