Comerțul online o realitate a prezentului! Andrei Radu CEO & Founder GPeC la ”Bună dimineața”, cu Mihai Florin Pohoață – 5.05.2020.
Publicat de mihaipohoata, 5 mai 2020, 06:19 / actualizat: 5 mai 2020, 9:42
Comerțul online, una din soluțiile prin care firmele, întreprinderile continuă să-și vândă produsele și serviciile. Avantaje, limitări, provocări.
Comerţul online (Electronic Commerce sau E-Commerce) este mai mult decât procesul de cumpărare/vânzare de produse şi servicii.
Acesta poate să cuprindă multe alte activităţi, cum ar fi: schimburi şi negocieri efectuate între companii, procese interne ale companiilor pe care acestea le desfăşoară ca suport pentru activităţile de cumpărare/aprovizionare, vânzare, angajări, planificare.
De asemenea comerţul online implică transferul de documente, de la contracte sau comenzi, până la imagini sau înregistrări vocale.
Comerţul online poate fi definit și ca un demers de cumpărare sau vânzare prin intermediul transmiterii de date la distanţă.
Acest demers este specific politicii expansive a marketingului companiilor comerciale.
Prin intermediul Internetului se dezvoltă o relaţie de servicii şi schimb de mărfuri între ofertant şi viitorul cumparător.
Comerțul online și vânzarea în afara spațiilor comerciale oferă multe avantaje, dar implică și respectarea unor obligații care decurg din normele UE.
Este vorba, în special, despre contracte încheiate pe internet, prin telefon (cu sau fără interacțiune umană), e-mail, fax sau scrisoare standardizată.
Ce înseamnă în prezent comerțul online ne explică Andrei Radu, fondator al Galei Premiilor în Comerțul Electronic GpeC, specialist în User Experience și E-Commerce, astăzi, marți, 5 mai 2020, în intervalul orar 9:10-9:20, din Matinalul ”Bună dimineața” – garanția trezirii zilnice fără griji, pe toate frecvențele Radio Iași: 90,8 – 94,5 și 96,3 Mhz FM, 1053 Khz AM dar și live pe www.radioiasi.ro, emisiune realizată de Mihai Florin Pohoață.
Producător – Horia Daraban.
Surse fotografii: GPeC; myconnector.ro