Două ieșence au reunit în Iași, mai multe branduri locale. Laura Ignătoaie și Flavia Hrițcu la ”Bună dimineața” cu Mihai Florin Pohoață – 15.07.2020.
Publicat de mihaipohoata, 15 iulie 2020, 06:34 / actualizat: 15 iulie 2020, 9:35
Două ieșence au avut inițiativa de a reuni, în Iași, într-un magazin propriu, mai multe branduri locale.
Fie că vorbim de mărci de alimente, de festivaluri, de restaurante, de mărci de IT&C sau produse locale, brandurile românești se nasc și înfloresc repede pe terenuri din ce în ce mai variate.
Cu toată ofensiva Europei la nivel de branduri, inițiativele pe plan local nu se lasă intimidate.
De fapt, puterea și influența brandurilor locale din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate sunt acordate de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali.
Performanţa brandurilor locale este măsurată în baza a trei indicatori: importanța acestora, gradul de utilizare şi notorietatea lor.
PRODUSELE LOCALE – DE LA OBȚINERE, LA PROPRIUL MAGAZIN DE DESFACERE astfel poate fi descrisă în rezumat inițiativa a două ieșence de a promova branduri locale, chiar în condițiile actuale impuse de criza Covid 19.
Laura Ignătoaie și Flavia Hrițcu sunt invitate astăzi, miercuri, 15 iulie 2020, în intervalul orar 9:10-9:20, din Matinalul ”Bună dimineața” – calea sigură pentru o trezire frumoasă, pe toate frecvențele Radio Iași: 90,8 – 94,5 și 96,3 Mhz FM, 1053 Khz AM dar și live pe www.radioiasi.ro, emisiune realizată de Mihai Florin Pohoață.
Producător – Petronela Cotea Mihai.
Sursă fotografie: business-review.eu