Iaşi: Municipalitatea va înfiinţa un ghişeu pentru primirea documentelor de urbanism
Publicat de , 11 decembrie 2020, 14:47
Conform primarului, zilnic, între orele 8,30 şi 12,30, la ghişeul registraturii Primăriei va fi prezent câte un inspector din cadrul Direcţiei pentru a verifica conformitatea documentelor înainte de depunerea lor, astfel încât documentaţiile să fie complete în momentul depunerii. În cazul în care ieşenii vor avea nevoie vor primi şi asistenţă tehnică din partea specialiştilor.
‘Am observat pe parcursul primelor două luni de guvernare locală din al doilea mandat că există sincope foarte mari de comunicare, se transmit sute de hârtii dintre un compartiment şi altul sau dintre compartiment şi petent, ceea ce ar trebui să evităm încă de la depunerea documentelor. Există sincope foarte multe. Petenţii fac bife pe tot opisul de documente pe care trebuie să-l depună, dar dacă ne uităm în conţinutul dosarului observăm că aceste bife nu sunt acoperite cu documente, fie nu există, fie sunt expirate sau se referă la alte proiecte. (…) Pierdem săptămâni până reuşim să dăm startul documentelor. De aceea vom înfiinţa ghişeul de urbanism‘, a declarat primarul Mihai Chirica. (Agerpres/FOTO radioiasi.ro)