Actualizări contracte la EON
Publicat de , 28 martie 2016, 10:54 / actualizat: 28 martie 2016, 14:04
În conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 88/2015, toţi consumatorii furnizorului de ultima instanţă au obligaţia actualizării contractelor de furnizare a energiei electrice.
Această campanie se va desfăşura în mai multe etape, o primă etapă vizând consumatorii casnici din mediul rural. Pentru a facilita acest proces, echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în unităţile teritorial-administrative pentru informarea şi perfectarea documentelor aferente noilor contracte de furnizare a energiei electrice.
Campanie de actualizare a contractelor de furnizare a energiei electrice
• Prima etapă vizează consumatorii din mediul rural din judeţele Iaşi, Vaslui, Suceava, Botoşani, Neamţ şi Bacău;
• Echipe mobile ale E.ON Energie România vor fi prezente în teritoriu pentru perfectarea documentelor;
• Operaţiunea se desfăşoară în baza normelor Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei;
Documentele necesare pentru actualizarea contractelor la consumatorii casnici sunt:
• Document care să ateste dreptul de folosinţă al spaţiului (după caz, autorizaţie de construire, contract vânzare/cumpărare, certificat moştenitor, adeverinţă eliberată de primărie, contract de închiriere etc.);
• Act de identitate.
Cazurile particulare vor fi analizate individual, în funcţie de specificul fiecărei situaţii.
E.ON Energie România mulţumeşte clienţilor săi pentru sprijinul acordat în îndeplinirea acestei obligaţii legale şi îi asigură, în continuare, de întreaga sa disponibilitate pentru derularea în cele mai bune condiţii a acestei campanii.
Clienţii care doresc informaţii privind încheierea contractelor de furnizare a energiei electrice pot accesa canalele de comunicare puse la dispoziţie de E.ON Energie România:
• Telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie;
• Prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro;
• Prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesara crearea unui cont de client);
• Prin fax, la numărul 0265 200 367;
• Prin poşta, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş;
• Prin intermediul Centrelor Relaţii Clienţi. (comunicat E.ON România/ FOTO: tion.ro)