Festivalul internațional de muzică ușoară pentru copii şi tineri „STEA printre stele”, Bacău, ediția a VI–a, România 2017
Publicat de Iuliana Bubuianu, 18 septembrie 2017, 15:05 / actualizat: 19 septembrie 2017, 15:06
REGULAMENT
ASOCIATIA “CENTRUL DANIEL” BACĂU organizează în perioada29 – 30 septembrie 2017 editia a VI-a a Festivalului Internaţional de Muzică Uşoară pentru Copii “STEA Printre Stele ”, Bacău, România.
Festivalul Internaţional de Muzică Uşoară pentru Copii “STEA Printre Stele” este un concurs de interpretare care îşi propune să contribuie la descoperirea şi lansarea de copii şi tineri interpreţi de muzică uşoară.
Termeni şi condiţii de participare
Copiii şi tinerii interpreţi sunt invitaţi să participe în competiţie la următoarele categorii:
- Interpretare – solişti vocali
– Categoria I : 5 – 6 ani
– Categoria a II-a : 7 – 8 ani
– Categoria a III-a : 9 – 10 ani
– Categoria a IV-a : 11 – 13 ani
– Categoria a V-a : 14 – 16 ani
– Categoria a VI- a : peste 17 ani
- Interpretare grupuri vocale
În concurs vor fi prezentate melodii pop din repertoriul românesc şi internaţional, live cu suport negativ orchestral, pe suport digital. Negativul orchestral poate conţine voci de susţinere (grup vocal) cu condiţia ca acestea să nu includă dublaje la linia vocală principală.Melodia trebuie să exprime preocupările și aspirațiile copiilor.
Concursul se va desfasura pe parcursul a două zile – vineri 29 septembrie şi sâmbătă 30 septembrie 2017. Gala de premiere şipetrecerea festivalului vor avea loc sâmbătă 30 septembrie 2017.
Programul şi ordinea intrării în concurs pe zile vor fi stabilite de organizatori şi vor fi afişate în timp util pe blogul festivalului, pe pagina de Facebook a acestuia şi în fiecare zi la scenă.
Toţi participanţii vor avea ocazia să repete pe scenă, în ordinea sosirii la sală, cu respectarea programului afişat. Timpul de repetiţie al fiecărui concurent nu poate depăşi 1 minut.
Toţi concurenţii şi ceilalţi deţinători de drepturi vor trebui să autorizeze folosirea fotografiilor şi a oricăror alte materiale audio şi video făcute la repetiţii, concurs, gala de premiere şi în culise, pentru site-ul oficial al festivalului sau a oricărui alt produs realizat de Asociaţia noastră.
INSCRIEREA IN FESTIVALUL CONCURS
Fiecare concurent va trimite până la data de 20 septembrie 2017 pe adresa steaprintrestele@gmail.com, următoarele materiale :
* Fişa de înscriere
* Copie certificat de naştere
* 1 fotografie prim plan ( jpg )
* 1 piesă pozitiv înregistrată format mp3 sau înregistrare video din alt concurs / festival
– negativul piesei pe care o vor interpreta în concurs (poate fi şi o altă piesă decât piesa de pe pozitiv sau înregistrarea video)
– acordul compozitorului / declaraţia pe proprie răspundere (în lipsa acordului)
– copie după chitanţa cu donaţie festival concurs în valoare de 150 RON la secţiunea individual şi 200 RON la categoria grupuri.
Aceasta trebuie depusă în contulRO82RNCB0026030907950001 deschis la BCR Bacău – Asociaţia “CENTRUL DANIEL”, până la data de 20 septembrie 2017menţionând numele concurentului şi “donaţie festival”.
Cei care nu achită donaţia până la data stabilită vor fi descalificaţi.Donaţia şi materialele expediate nu sunt rambursabile.
Listele cu copiii / tinerii admişi în concurs vor fi afişate până la data de 25 septembrie 2017 pe blogul festivalului http://steaprintrestele.blogspot.ro/ şi pe pagina de Facebookhttps://www.facebook.com/steaprintrestele/. Câştigătorii trofeelor ediţiei anterioare se pot înscrie în concurs doar dacă au schimbat categoria de vârstă.
Dacă la înscrierea în concurs pe aceeaşi categorie de vârstă vor exista piese care se repetă, concurenţilor respectivi li se va solicita să trimită o a doua piesă.
JURIZAREA
Ca în fiecare an, ne bucurăm să avem alături de noi un juriu format din profesionişti, oameni de marcă care au avut întotdeauna un cuvânt de spus în viaţa muzicală românească.
Deciziile juriului de concurs sunt irevocabile şi nu pot fi contestate.
Clasamentul reprezintă ordinea ierarhică a notelor acordate de juriu participantilor astfel: se va calcula media aritmetică a notelor obţinute, după eliminarea a două note (cea mai mică şi cea mai mare).
Juriul îşi rezervă dreptul de a nu acorda sau de a redistribui premiile.
Ţinuta de gală este obligatorie în cadrul festivităţii de premiere.
Concurenţii se vor prezenta în ţinuta cu care au evoluat în cadrul festivalului.
Premiile acordate:
Trofeul festivalului “STEA Printe Stele” – trofeu, diplomă şi premiu în bani
Trofeul Junior – un trofeu, diploma şi premiu în bani (categoriile I, II, III, inclusiv grupuri)
Trofeul Adolescent – un trofeu, diploma şi premiu în bani (categoriile IV, V, VI, inclusiv grupuri)
*Categoria grupuri va fi introdusă pe criteriul medie de vârstă.
*Pentru fiecare categorie de vârstă se vor acordă Trofeul Categoriei, Premiile I, II şi III precum şi Menţiuni. Se vor acorda trofeu, diplomă şi premii în bani.
Se pot acorda şi premii speciale în funcție de opţiunile presei, posturilor de televiziune și radio sau organizațiilor de profil, susţinute de sponsori.
Dispoziţii finale:
– Toti participanţii vor semna o declaraţie prin care confirmă faptul că au citit termenii şi condiţiile de organizare a festivalului şi se obligă să respecte prevederile regulamentului pe întreaga durată a festivalului.
– Atât concurenţii cât şi însoţitorii acestora trebuie să aibă un comportament decent, să nu provoace daune, să respecte toate prevederile prezentului regulament;
– Încălcarea regulamentului conduce la eliminarea din concurs.
Pentru informaţii suplimentare contactaţi organizatorii.
Cele mai noi informaţii vor fi afişate pe pagina de Facebook a festivalului.
Pentru a avea acees la acestea, vă invităm să daţi like paginii noastre de festival:
https://www.facebook.com/pages/STEA-Printre-Stele/
Date de contact: steaprintrestele@gmail.com
Persoane de contact : Popa Ionela Catalina 0728219121
Timofti Iulia Cristina 0771537370
Menţionăm că acest eveniment este co-finanţat de către Municipiul Bacău, prin programul de finanţare nerambursabilă în baza L. 350 / 2005 pentru anul 2017.
ORGANIZATORII FESTIVALULUI UREAZĂ TUTUROR PARTICIPANŢILOR MULT SUCCES!