Numărul comenzilor de flori a crescut de 25 ori în perioada 1- 8 martie (analiză)
Publicat de Andreea Drilea, 16 martie 2021, 13:51
Numărul comenzilor înregistrate la florăriile partenere foodpanda a crescut de 25 de ori în intervalul 1 – 8 martie, cu ocazia celor două sărbători ale primăverii, comparativ cu media săptămânală din prima lună şi jumătate a anului.
Potrivit datelor platformei de comenzi şi livrări rapide foodpanda, vârful comenzilor de la florăriile disponibile în secţiunea Shops/Magazine din aplicaţia foodpanda a fost atins în data de 8 martie, de Ziua Internaţională a Femeii.
Totodată, compania a înregistrat o creştere semnificativă a comenzilor şi pe segmentul de produse de beauty, foarte solicitate în această perioadă. Astfel, în intervalul 14 februarie – 8 martie (între Ziua Îndrăgostiţilor şi Ziua Internaţională a Femeii), numărul comenzilor pentru produsele cosmetice a crescut de aproape trei ori.
Valoarea medie a unei comenzi specifice pentru această perioadă, care a inclus produse de cosmetică sau flori, a fost de 110 lei. Cea mai mare comandă a fost înregistrată în Cluj-Napoca, în valoare de 690 lei, şi a constat în mai multe buchete de crini şi de lalele colorate.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în topul oraşelor care au generat cele mai multe comenzi în intervalul 14 februarie – 8 martie, s-au aflat: Cluj-Napoca, Bucureşti, urmate de Brăila, Constanţa şi Botoşani.
În ultimul an, foodpanda a listat pe platformă peste 1.200 de magazine din toată ţara în categoria Shops/Magazine din aplicaţie, de la lanţuri cunoscute de hipermarketuri până la magazine de proximitate, farmacii, florării, librării, crame de vin sau producători locali.
foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu aproape 7.000 de comercianţi (restaurante şi retaileri) din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Ploieşti, Oradea, Galaţi, Craiova, Sibiu, Piteşti, Târgu Mureş, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Sebeş, Satu Mare, Piatra Neamţ, Râmnicu Vâlcea, Focşani, Târgovişte, Alba Iulia, Drobeta-Turnu Severin, Mioveni, Roman, Târgu Jiu, Deva, Bistriţa, Botoşani, Suceava, Roman, Zalău, Slatina, Giurgiu şi Tulcea.
Începând de anul trecut, foodpanda şi-a extins serviciile în zona comerţului rapid şi acoperă o gamă diversificată în afara livrării de mâncare, integrând în secţiunea Shops din platformă mii de produse disponibile pentru livrare imediată de la zeci de parteneri din retailul alimentar şi non-alimentar.
foodpanda este parte a grupului Delivery Hero, una dintre cele mai mari platforme de comenzi şi livrări de mâncare la nivel global şi lider în ceea ce priveşte numărul restaurantelor partenere, utilizatori activi şi volum de comenzi în mai multe ţări decât oricare dintre competitorii săi.
(Agerpres/FOTO arhivă radioiasi.ro)