Produse britanice de lux
Publicat de Andreea Drilea, 31 august 2015, 15:43
Vânzările de produse britanice de lux, de la haine marca Burberry Group Plc la automobile fabricate de Rolls-Royce Holdings Plc, ar putea să se dubleze până în 2019 pentru a ajunge la 57 miliarde de lire sterline (88 de miliarde de dolari), arată un studiu publicat, luni, de Frontier Economics, transmite Bloomberg.
Studiul susţine că străinii vor continua să fie responsabili pentru cea mai mare parte a cererii pentru produse britanice de lux, în condiţiile în care, în 2013, aproape trei sferturi din vânzări au fost realizate pe pieţele externe.
Există posibilitatea creşterii vânzărilor şi pe piaţa din Marea Britanie, cu condiţia ca autorităţile de la Londra să adopte o politică de vize mai deschisă, în special pentru vizitatorii din China şi Orientul Mijlociu. Frontier Economics susţine că, în prezent, Marea Britanie pierde anual venituri în valoare de 1,2 miliarde de lire sterline, din cauza regimului actual de vize.
În 2013, vânzările de produse britanice de lux s-au ridicat la 32,3 miliarde de lire sterline, însă Frontier Economics estimează că, în 2019, acestea ar putea creşte până la 51 – 57 de miliarde de lire sterline.
La rândul lor, analiştii de la Sanford C. Bernstein cred că industria produselor de lux va creşte cu 5% pe an până în 2019. Aproximativ 113.000 de persoane lucrează în prezent în industria britanică a produselor de lux.
(Agerpres/FOTO hdwallpapersnews.com)