Facebook lansează Atlas – o nouă platformă de publicitate, începând de săptămâna viitoare
Publicat de Lucian Bălănuţă, 23 septembrie 2014, 12:20
Facebook va lansa o nouă platformă de publicitate online săptămâna viitoare, menită să îi ajute pe oamenii din domeniul publicităţii să identifice mai uşor comportamentul consumatorilor la interacţiunea cu reclamele din mediul online.
Noul produs Facebook Ad intitulat „Atlas”, o versiune adaptat şi modificată Atlas Advertiser Suite, pe care Facebook l-a cumpărat în 2013 de la Microsoft, potrivit unor surse citate de The Wall Street Journal.
Măsura are ca scop să ajute Facebook să doboare supremaţia Google în materie de spaţiu de anunţuri. Unii directori de publicitate spun Facebook ar putea oferi marketing cu capabilități de direcționare mai bune și informații mai detaliate și exacte cu privire la campaniile publicitare. Un exemplu în acest sens rezidă în tehnologia Atlas, care va avea posibilitatea să vadă că un client a cumpărat un produs de pe un laptop, dar că a văzut pentru prima dată o reclamă a respectivului produs pe telefonul mobil.
De altfel, Atlas a fost creat cu scopul de a-i ajuta pe jucătorii de pe piaţa publicităţii să identifice utilizatorii Facebook care au văzut reclamele apărute pe reţeaua de socializare sau pe alte site-uri partenere.
Iată cum poate fi configurată, în prezent, o campanie Facebook Ads:
[youtube height=”HEIGHT” width=”WIDTH”]http://www.youtube.com/watch?v=Jgo2jSKG2vY[/youtube]
Iată cum poate fi configurată, în prezent, o campanie Google Adwords:
[youtube height=”HEIGHT” width=”WIDTH”]http://www.youtube.com/watch?v=PnOlWtWBJqo[/youtube]
(wallstreetjournal.com/ FOTO booking.com)