Cetăţenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru soluționarea problemelor cu WizzAir
Publicat de Andreea Drilea, 3 august 2023, 15:27
Cetăţenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, a anunţat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europeană pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor.
Protecţia Consumatorului ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România.
Cetăţenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziţionat dintr-un alt stat european şi doresc să depună o plângere împotriva unei companii europene în vederea soluţionării problemei.
În ultima vreme, multe dintre zborurile companiei Wizz Air au avut întârzieri foarte mari sau chiar au fost anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulţumiri şi plângeri din partea clienţilor.
(RADOR/FOTO radioiasi.ro)