Ministerul Culturii: Românii, invitaţi să voteze identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri
Publicat de Andreea Drilea, 23 august 2017, 08:51
Românii sunt invitaţi să voteze identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri alegând, începând de miercuri, din cele 13 propuneri stabilite în urma unui un concurs de idei, anunţă Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale (MCIN).
Potrivit unui comunicat postat pe site-ul MCIN, împreună cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi al UNARTE, MCIN a organizat un concurs de idei la care s-au înscris pro bono trei agenţii din România, respectiv Pastel, FCB Bucharest şi BrandNew, care au propus un total de 13 identităţi vizuale pentru Centenarul Marii Uniri de la 1918.
‘Procesul de jurizare se desfăşoară în două etape: în prima etapă, marţi, 22 august 2017, agenţiile au prezentat unui juriu format din experţi din cadrul instituţiilor mai sus amintite propunerile lor, iar acestea au fost punctate în baza unei grile de evaluare. În cea de-a doua etapă, începând de miercuri, 23 august 2017, ora 8,00, prin accesarea paginii http://centenar.cultura.ro/logo, publicul are posibilitatea de a vota, până duminică, 27 august 2017 ora 23,59, identitatea vizuală pe care o preferă’, precizează MCIN.
Votul publicului contează în proporţie de 25%, iar identitatea vizuală câştigătoare va fi cea care va întruni cel mai mare punctaj în urma celor două etape.
‘Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului este o sărbătoare a tuturor românilor, motiv pentru care fiecare trebuie să aibă posibilitatea de a se implica în alegerea identităţii vizuale care va reprezenta acest important eveniment din istoria noastră naţională şi care va fi folosită pe toate materialele dedicate acestuia’, se mai arată în comunicat.
(Agerpres/FOTO arhivă centenar.cultura.ro)