MS: Aproximativ 200 de persoane au sunat la call centerul de sprijin psihologic în câteva zile
Publicat de , 13 aprilie 2021, 06:22
Aproximativ 200 de persoane au sunat în câteva zile la call centerul de sprijin psihologic 021.9081, informează Ministerul Sănătăţii pe pagina de Facebook.
‘În doar câteva zile, aproape 200 de persoane au sunat la call center-ul de sprijin psihologic. Fie că se simţeau trişti sau aveau nevoie de un sfat sau treceau printr-un episod de anxietate, psihoterapeuţii voluntari au fost alături de ei şi le-au oferit ajutor‘, scrie în postare.
Persoanele care se confruntă cu presiunea cauzată de pandemia de COVID-19 beneficiază, începând de marţi, de servicii gratuite de sprijin psihologic prin apelarea liniei telefonice cu tarif normal 021.9081.
Peste 40 de psihoterapeuţi voluntari sunt implicaţi în proiectul demarat şi coordonat de către Ministerul Sănătăţii în parteneriat cu Asociaţia de Psihoterapii Cognitive şi Comportamentale (APCCR), Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca şi Vodafone România.
Psihoterapeuţii implicaţi în proiect preiau apelurile, de luni până sâmbătă, în intervalul orar 12,00 – 20,00, printr-o centrală virtuală – Cloud Voice, oferită gratuit de Vodafone România.
(Agerpres/FOTO radioiasi.ro)