Radio România, de trei ori pe locul 1
Publicat de gabrielarotaru, 18 mai 2015, 19:59
Radio România Actualităţi, principalul post al Societăţii Române de Radiodifuziune, îşi consolidează prima poziţie deţinută şi în valurile anterioare, în toate cele trei planuri de cercetare a audienţei: 14,7% cotă de piaţă la nivel naţional, 13,9% cotă de piaţă la nivel urban şi 14,5% cotă de piaţă în municipiul Bucureşti, conform datelor furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă, publicate astăzi.
Programele Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) sunt alese zilnic de aproape 4,5 milioane de ascultători, cu o cotă de piaţă (market share) crescută, de 31,3%.
Studiul a fost efectuat în perioada 12 ianuarie – 26 aprilie 2015 de IMAS şi GFK România pe un eşantion de 9.416 de persoane din 1.148 de localităţi, dintre care 301-a în mediul urban şi 847 în mediul rural, cu o eroare maxima de esantionare de +/- 1,0%. (rador/ RRA/ FOTO radioiasi.ro)