Agenţia românească de marketing online Canopy se extinde la Iaşi
Publicat de Andreea Drilea, 12 septembrie 2017, 11:06
Canopy, agenţie de marketing online specializată în Pay Per Click, se extinde la Iaşi cu un birou care îşi propune să devină un hub puternic de specialişti în performance marketing şi servicii de marketing online pentru companiile din regiune, arată un comunicat al companiei, remis, marţi, AGERPRES.
Canopy va aduce la Iaşi know-how-ul echipei sale de specialişti în marketing online, precum şi experienţă dobândită în cei aproape doi ani de la înfiinţare, timp în care a intrat în top 5 cele mai mari agenţii din România sub aspectul bugetelor de publicitate pe Google şi Facebook pe care le gestionează.
Această extindere este o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât şi pentru companiile interesate să îşi crească business-ul prin promovare online de tip Google AdWords, Facebook Ads sau YouTube. Scopul principal al agenţiei este de a creşte şi consolida calitatea serviciilor pe care le oferă.
‘Ne propunem să dezvoltăm o echipa puternică de specialişti în marketing online, care să impună Iaşiul în topul oraşelor din ţară cu expertiză în online. Există potenţial din punct de vedere al resurselor umane şi nu cred că este exploatat suficient. Mai mult, am observat o deschidere din ce în ce mai mare a companiilor din Iaşi cu privire la promovarea online, iar acest lucru mă bucură mult. Considerăm că biroul din Iaşi ne va ajută să creştem mediul online în regiune’, a declarat Cristian Ignat, fondator Canopy.
Echipa de specialişti din Iaşi va fi coordonată de George Pascaru, Team Leader Canopyst. George vine cu un puternic background în project management, dezvoltare de campanii de marketing, sociologie, publicistică şi voluntariat. În 12 ani de activitate profesională a fost implicat în managementul şi implementarea a peste 30 de proiecte în domeniul serviciilor sociale.
Până la finalul anului, Canopy intenţionează să formeze trei-patru specialişti, care vor completă echipa deja consolidată de la Bucureşti.
Pentru 2017, Canopy estimează o cifra de afaceri de 300.000 de euro, în creştere cu 50% faţă de anul precedent. De asemenea, pentru anul în curs, compania îşi propune o creştere cu 20% a portofoliului de clienţi.
Canopy este agenţie de marketing online, cu focus pe Pay Per Click. În cei doi ani de existenţa pe piaţă a devenit Google Premier Partner şi a ajuns în top 5 agenţii care gestionează cele mai mari bugete de publicitate pe Google şi Facebook din ţară, cu un total anual de peste 2,5 milioane de euro.
În prezent aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (AdWords, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creşterea ratei de conversie şi setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea şi interpretarea cât mai uşoară şi eficientă a datelor.
Canopy lucrează pentru branduri de top cu aceeaşi pasiune că şi pentru companiile mici şi ambiţioase şi şi-a consolidate expertiză în variate industrii şi nişe de piaţă. Sephora, Romstal, Titirez, Piatră Online, Bijuteria Teilor, DentEstet şi DPAP sunt doar o parte dintre companiile care au încredere în echipa Canopy.
(Agerpres/FOTO Pagină Facebook Canopy Digital)