Compania WizzAir închide baza de operare de la Suceava
Publicat de Andreea Drilea, 7 septembrie 2023, 14:43
Compania închide baza de operare de la Suceava, dar își păstrează angajamentul de a menține capacitatea de transport aerian oferită în România
Wizz Air a anunțat astăzi planurile de ajustare a rețelei și de optimizare a activității din România pentru a crește fiabilitatea operațională pentru clienții locali. Mai exact, compania aeriană își ajustează rețeaua din Suceava și se va concentra pe zborurile ce vor fi operate în continuare, pentru a optimiza mai bine timpul de zbor și a minimiza perturbările și anulările pentru clienții din România.
Începând cu 28 octombrie 2023, compania aeriană își va închide baza de la Suceava, urmând să opereze în continuare zboruri pe cinci rute actuale din Suceava către Londra Luton, Roma, Milano Malpensa, Dortmund și Memmingen.
Zborurile spre Larnaca, Eindhoven, Bruxelles Charleroi, Paris Beauvais și Bologna vor continua să fie deservite, dar de la baza din Iași, care va crește odată cu adăugarea unei a cincea aeronave în această iarnă. În plus, Wizz Air va anunța în următoarele săptămâni și noi servicii pentru rețeaua din România.
Tuturor angajaților afectați de la baza din Suceava li se vor oferi oportunități de lucru în altă parte în rețeaua Wizz Air.
Wizz Air își menține angajamentul de a crește pe termen lung pe piața românească, creând sute de locuri de muncă suplimentare atât în cadrul companiei, cât și în industriile asociate, stimulând creșterea rapidă a sectoarelor turismului și ospitalității din România. Compania aeriană operează peste 5.000 de zboruri pe lună către 24 de țări de la șase baze din România: București, Cluj, Timișoara, Iași, Craiova și Sibiu. Primul zbor Wizz Air a decolat de la Suceava pe 3 august 2016, iar de atunci, compania a transportat peste 2 milioane de pasageri pe rutele sale low-cost spre și dinspre Suceava. Wizz Air va continua să fie cea mai mare companie aeriană care operează spre Suceava.
Clienții care au rezervat direct prin wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil a companiei și care sunt afectați de schimbări vor fi notificați prin e-mail și pot opta pentru reprogramarea gratuită, pentru o rambursare de 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie sau rambursarea a 100% din banii achitați.
(Comunicat de presă)